Negatywne opinie słono kosztują e-sklepy
Dodano:
Internetowe sklepy mierzą się z falą negatywnych komentarzy. Ceną za nie jest często utrata klientów - pisze "Puls Biznesu".
Z badania serwisu Opineo.pl wynika, że ponad 36 proc. konsumentów, którzy nie są zadowoleni z usług e-sklepu, wystawia negatywne opinie w internecie odradzając innym klientom zakupu w tym miejscu.
Takie opinie często są przyczyną spadku obrotów e-sklepów. W tym samym badaniu 3/4 konsumentów przyznało, że rezygnowało z zakupów w danym sklepie po przeczytaniu negatywnych wpisów.
Fundacja Obserwatorium Zarządzania szacuje, że może to kosztować prowadzących e-sklepy nawet 5,2 mld zł rocznie.
"Puls Biznesu"
Takie opinie często są przyczyną spadku obrotów e-sklepów. W tym samym badaniu 3/4 konsumentów przyznało, że rezygnowało z zakupów w danym sklepie po przeczytaniu negatywnych wpisów.
Fundacja Obserwatorium Zarządzania szacuje, że może to kosztować prowadzących e-sklepy nawet 5,2 mld zł rocznie.
"Puls Biznesu"