Nestlé otwiera drzwi do kariery
16 marca ruszyła IV edycja ,,Konkursu Żywieniowego" dla studentów i absolwentów firmy Nestlé. Na uczestników zabawy czekają niezwykle atrakcyjne nagrody, m.in. staże, wyjazd do Mediolanu czy udział w konferencji żywieniowej. Zatem dla studentów i absolwentów drzwi do kariery stają otworem. Wystarczy wykorzystać tę szansę.
Zadanie konkursowe
,,Konkurs Żywieniowy" potrwa od 16 marca aż do 26 maja. Organizatorzy stawiają przed uczestnikami ciekawe zadanie. W czasie trwania konkursu Natalia Honorata Witalna opisze na profilu kilka grup wiekowych, których nawyki żywieniowe sprawdzi pod kątem spożywania odpowiednich porcji jedzenia. Wiąże się to ze strategią portion guidance firmy Nestlé. Zadaniem uczestników, zainspirowanych przez Natalię, będzie wybranie dowolnej grupy wiekowej, spośród tych opisanych przez avatara, sprawdzenie jej nawyków żywieniowych oraz przedstawienie zaleceń żywieniowych dotyczących odpowiednich porcji.
Graj indywidualnie lub drużynowo!
Ta edycja różni się od poprzednich sposobem brania udziału w konkursie. Studenci i absolwenci mogą startować zarówno samodzielnie, jak i tworzyć grupy 2- lub 3-osobowe. Nowością jest fakt, że do grupowego udziału w konkursie uczestnicy muszą zaprosić mentora - pracownika uczelni (z której pochodzą uczestnicy), z tytułem doktorskim, który wesprze ich w przygotowaniu pracy konkursowej.
- Chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom studentów, którzy wyrażali chęć pracy w grupach, stąd ta zmiana - mówi Agnieszka Piskała, specjalistka ds. żywienia firmy Nestlé oraz koordynatorka IV edycji projektu NHW. - Teraz mogą oni wybrać, czy lepiej im pracować indywidualnie, czy zespołowo. Jeśli nie podejmą jednoznacznej decyzji, to mogą wysłać pracę zrobioną zarówno samodzielnie, jak i grupowo. Tak też zwiększą swoje szanse wygrania, a przecież jest o co walczyć! - dodaje Piskała.
Atrakcyjne nagrody
Uczestnicy mogą wygrać możliwość wzięcia udziału w rekrutacji na staż w firmie Nestlé! Do obsadzenia są 2 miejsca stażowe, więc jest o co walczyć! Nagrodą główną jest wyjazd do siedziby Nestlé Italia w Mediolanie, dla pracy, która zdobędzie największą ilość punktów. Do wygrania jest również udział w V Zjeździe Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością pt. Czy otyłość ma płeć oraz zwiedzanie fabryki Gerber w Rzeszowie.
Rzecz dzieje się na Facebooku!
Główną platformą komunikacyjną konkursu jest profil ,,Natalia Honorata Witalna". To właśnie tam avatar projektu, tytułowa Natalia, odpowiada od 2012 roku (I edycji) na pytania i wątpliwości studentów, zawiązując z nimi coraz silniejszą więź. Również teraz przeprowadzi ich przez cały okres trwania konkursu, będzie służyła dobrą radą oraz angażowała ich w komunikację na fan page'u.
dostarczył infoWire.pl