Rusza kampania promująca 37. PZU Maraton Warszawski

Dodano:

14 września wystartowała kampania PZU promująca udział w 37. PZU Maratonie Warszawskim. Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz ich bliskich.

Główną ideą kampanii jest przekaz, że łatwiej zadbać o zdrowie i kondycję, kiedy wspierają nas najbliżsi. To właśnie ich obecność motywuje nas do działania. Hasła kampanii: ,,Biegnij, kochanie, biegnij" oraz ,,Biegnij, tato, biegnij" mają zachęcić bliskich do kibicowania na trasie maratonu, a zawodnikom dać siłę do pokonania trasy.

Każdy uczestnik maratonu w pakiecie startowym otrzyma niebieską opaskę z tekstem ,,Dam radę", który będzie dodatkowo motywował do pokonania trasy maratonu. Do 13 września uczestnicy mieli także możliwość zamówienia opaski z własnym, zindywidualizowanym napisem, dzięki specjalnej aplikacji zamieszczonej na stronie www.pzuzdrowie.pl.  

Z myślą o biegaczach PZU przygotowało również specjalne działania ambientowe. Na trasie maratonu, w tunelu Wisłostrady, wyświetlane będą hasła, takie jak: ,,Po zwycięstwo. Po siłę", ,,Aby pokonać samą siebie", ,,Pamiętaj o swojej motywacji" czy ,,Dasz radę".

Kampania zakłada zintegrowane działania reklamowe, online i ambient. Na potrzeby akcji powstały dwie wersje 10-sekundowych spotów telewizyjnych. Komunikacja obejmuje także prasę, internet oraz reklamy outdoorowe na warszawskich autobusach. Działania potrwają do 27 września, czyli do dnia, w którym wystartuje 37. PZU Maraton Warszawski.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.



dostarczył infoWire.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...