Dwie marki odzieżowe opuszczają Polskę
Dodano:
Z końcem stycznia swoją działalność w Polsce zakończyły sklepy American Eagle Outfitters. Podobnie ma być z Mothercare.
Mothercare to brytyjski producent produktów dla dzieci i rodziców, należący do Grupy Alshaya. Portal Retailnet.pl poinformował, że polski oddział Grupy Alshaya stracił licencję na prowadzenie marki na naszym rynku.
- Jeżeli chodzi o Mothercare ich problem nie był do końca dostosowany do zasobności portfeli polskich klientów i do tego jak jest zdefiniowany rynek w Polsce - tłumaczy w rozmowie z TVN24 partner PRM Consulting&Reasearch Marcin Rzepka.
W styczniu swoje sklepy w Polsce zamknęła także marka American Eagle Outfitters. - Ich wejście było na ograniczoną skalę. Nie byli wystarczająco cierpliwi do polskiego rynku. Strategia była źle przygotowana - ocenia Rzepka.
tvn24bis.pl, Retailnet.pl
- Jeżeli chodzi o Mothercare ich problem nie był do końca dostosowany do zasobności portfeli polskich klientów i do tego jak jest zdefiniowany rynek w Polsce - tłumaczy w rozmowie z TVN24 partner PRM Consulting&Reasearch Marcin Rzepka.
W styczniu swoje sklepy w Polsce zamknęła także marka American Eagle Outfitters. - Ich wejście było na ograniczoną skalę. Nie byli wystarczająco cierpliwi do polskiego rynku. Strategia była źle przygotowana - ocenia Rzepka.
tvn24bis.pl, Retailnet.pl