Wini dopiął swego. Stoprocent wraca na rynek

Wini dopiął swego. Stoprocent wraca na rynek

Winicjusz „Wini” Bartkow
Winicjusz „Wini” BartkowŹródło:Newspix.pl / Stanisław Krzywy
- Obecnie jesteśmy na etapie gromadzenia kapitału. Do tej pory zgromadziliśmy już połowę tego wkładu, który sami sobie określiliśmy jako minimalny – mówił na początku września Wini w wywiadzie dla „Wprost”. Dziś wiadomo już, że plan się powiódł i jego marka Stoprocent wróci na rynek.

To już pewne, marka Stoprocent wróci na rynek. Jak donosi Winicjusz "Wini" Bartków, plan jej reaktywacji powiódł się dzięki akcji zbierania niezbędnego kapitału. Zainwestować w Stoprocent mógł każdy. Wystarczyło zakupić udziały w firmie za pośrednictwem oficjalnej strony marki. Sukces akcji emisyjnej oznacza, że już niedługo na rynku pojawią się nowe kolekcje ubrań z logo, które nieodzownie kojarzy się z rozwojem kultury hip-hopowiej w Polsce.

Marka, która ma głos

Na początku września w wywiadzie dla "Wprost" Wini zapewniał, że ma bardzo ambitne plany na rozwój Stoprocent. – Kluczowe dla tożsamości naszej marki będą przede wszystkim dropy i tutaj będziemy chcieli wykazać się czymś innowacyjnym. Chcemy, żeby były mocno dopracowane pod względem kreatywnym. Zależy mi, żeby były to pomysły oparte o ciekawe i aktualne tematy, nierzadko istotne ze społecznego punktu widzenia - mówił wówczas.

Wini podkreślał również, że Stoprocent pozostanie marką słyszalną, która nie zamierza stronić od stanowczych i mocnych haseł. – Marka Stoprocent zawsze będzie stawiała silny przekaz, bo taki mamy charakter i taką odzież produkujemy. Są ubrania, które nosisz po to, by nie chodzić nago i przy okazji wyglądać w miarę modnie, ale są też marki, które określają pewien lifestyle i mają coś do powiedzenia. Stoprocent znajduje się właśnie w tej grupie marek mających głos. Przy tym wszystkim, pamiętamy oczywiście o tym, że ważna jest sama odzież, bo za komunikatem musi podążać też jakościowy towar – przekonywał.

Wszyscy, którzy chcieliby jeszcze zainwestować w markę Stoprocent mają na to szansę wyłącznie do godziny 00:00 w nocy z 21 na 22 września. Wóczas zamknięty zostanie moduł emisyjny na oficjalnej stornie marki.

Czytaj też:
Wini: Chcę odczarować „odzież patriotyczną” i hasło „Bóg, honor, ojczyzna”

Źródło: WPROST.pl