Radwańska wróciła na rynek? reklamowy

Radwańska wróciła na rynek? reklamowy

Dodano:   /  Zmieniono: 
Dzięki Wimbledonowi Agnieszka Radwańska... wróci na rynek reklamowy twierdzi Grzegorz Kita, właściciel Sport Management Polska.
Po niestety przegranym finale Wimbledonu o wypowiedź na temat wartości marketingowej Agnieszki Radwańskiej poprosiliśmy specjalistę Grzegorza Kitę, właściciela Sport Management Polska. Oto jego wypowiedź:
 
Dzięki Wimbledonowi Agnieszka Radwańska... wróci na rynek reklamowy. Co prawda kilka lat temu brała udział w reklamie Ariela, ale nie zapisała się w świadomości marketerów, bo tenis nie jest dyscypliną masową, a ona sama celebrytką bywającą na bankietach i dbającą o rozgłos w portalach plotkarskich. 
Po ostatnich sukcesach marketerzy zwrócą na nią uwagę. Oceniam, że Radwańska za udział w dużej krajowej kampanii reklamowej z TV i outdoorami będzie mogła zażądać 1?1,5 mln zł. Kampanie międzynarodowe to inne stawki, bo koszt dotarcia rozkłada się na większą populację i liczbę krajów.
Pamiętajmy też, że tenisistki z czołówki świetnie zarabiają na korcie i nawet jeśli wycenić marketingowe fair value Radwańskiej np. na 500?700 tys. zł, to trzeba jej zaoferować więcej, by ją skusić, żeby zechciała wybić się z reżimu treningowego i wziąć udział w konsumujących czas przygotowaniach kampanii reklamowej.