BRE Bank zamierza od końca przyszłego roku funkcjonować wyłącznie pod marką mBank. Ma to być jedyne logo grupy.
? Chcemy lepiej wykorzystać infrastrukturę banku, zdywersyfikować źródła finansowania i mieć więcej kredytów złotowych z wyższą marżą ? mówi prezes BRE Banku Cezary Stypułkowski.
Bank nadal ma być nastawiony na młodych klientów. Po badaniach rozpoznawalności marek okazało się, że najbardziej rozpoznawalnym brandem Grupy BRE jest właśnie elektroniczny mBank i to on ma największy potencjał rozwojowy. Dlatego władze BRE zdecydowały o unifikacji swoich marek i stworzeniu sieci zunifikowanych placówek.
Na razie nie wiadomo, jakie będą koszty rebrandingu. Stypułkowski poinformował natomiast, że docelowo w dłuższej perspektywie ma to dać oszczędności rzędu 20 mln zł rocznie.
Bank nadal ma być nastawiony na młodych klientów. Po badaniach rozpoznawalności marek okazało się, że najbardziej rozpoznawalnym brandem Grupy BRE jest właśnie elektroniczny mBank i to on ma największy potencjał rozwojowy. Dlatego władze BRE zdecydowały o unifikacji swoich marek i stworzeniu sieci zunifikowanych placówek.
Na razie nie wiadomo, jakie będą koszty rebrandingu. Stypułkowski poinformował natomiast, że docelowo w dłuższej perspektywie ma to dać oszczędności rzędu 20 mln zł rocznie.