MAKRO wspiera Światowe Dni Młodzieży 2016

MAKRO wspiera Światowe Dni Młodzieży 2016

Dodano:   /  Zmieniono: 

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska w ramach wsparcia XXXI Światowych Dni Młodzieży zapewni m.in. specjalne oferty cenowe dla lokali gastronomicznych oraz produkcję 450 000 gotowych pakietów żywieniowych dla Pielgrzymów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25. lipca - 01. sierpnia w Krakowie i okolicach.

MAKRO zostało Oficjalnym Dostawcą Żywności i producentem  450 000 gotowych pakietów żywieniowych  dla Pielgrzymów uczestniczących w wydarzeniu. Firma współpracuje również w zakresie wsparcia punktów żywieniowych, które podpiszą umowy o świadczenie usług gastronomicznych podczas obchodów ŚDM. Sieć przygotowała dla takich lokali specjalne oferty cenowe oraz gotowe propozycje komponowania menu ze szczegółowym wyliczeniem kaloryczności posiłku oraz kosztu wyprodukowania posiłku. Punkty żywieniowe, które podpisza umowę z organizatorem ŚDM, będą widoczne w specjalnej aplikacji Pielgrzyma oraz będą dedykowanymi lokalami gastronomicznymi do obsługi Pielgrzymów.

Około 400 tysięcy Pielgrzymów otrzyma talony żywieniowe o dziennej wartości 35 zł do wykorzystania w lokalach gastronomicznych, które podpiszą umowę współpracy z Komitetem Organizacyjnym ŚDM. Komitet Organizacyjny ŚDM wyda 6 milionów talonów żywieniowych, które będą zrealizowane w ciągu 7 dni trwania uroczystości.

W programie Światowych Dni Młodzieży znajdą się spotkania z Ojcem Świętym oraz wydarzenia o charakterze duchowym i kulturalnym, takie jak m.in. liturgie, katechezy, zjazdy ruchów religijnych działających na całym świecie i koncerty.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

ulotka-page-001
Źródło: InfoWire.pl / MAKRO Cash & Carry Polska