Castrol optymalizuje swoje działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Castrol optymalizuje swoje działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Dodano:   /  Zmieniono: 

Zmiana systemu dystrybucji, lepsza obsługa klienta i większa dostępność produktów

Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla marki Castrol. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrol zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku.

„W rezultacie klienci zyskają lepszy dostęp do produktów Castrol. Razem z naszymi partnerami chcemy umacniać naszą pozycję jako jednego z czołowych producentów środków smarnych na wciąż rosnącym rynku” – mówi Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director.

„Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty ‘ekosystem Castrol’, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług” – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe.

„Nasi partnerzy zostali wybrani w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków” – mówi Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director. „Współpracujemy z firmami, które potrafią działać nieszablonowo, co pomoże nam jeszcze lepiej zadbać o klienta. Oczywiście będziemy wspierać naszych partnerów różnymi narzędziami” – dodaje.

„Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku” – podsumowuje Mathias Buschbeck.

Poniżej lista autoryzowanych dystrybutorów Castrol w Polsce:

  1. Aaltonen – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  2. Amtra – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  3. Arge – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  4. Autodistribution Polska – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  5. Auto Partner – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  6. Diversa – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  7. Etoll – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  8. Gordon – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  9. Inter Cars – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  10. Inter Land – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  11. Inter-Team – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  12. Maxol – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  13. Proauto – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  14. Onico – oleje i środki smarne dla przemysłu
Zmiany w firmie CastrolZmiany w firmie Castrol
Źródło: InfoWire.pl / BP Europa SE, Oddział w Polsce