Francuska sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David to pierwszy najemca odnowionej kamienicy przy ul. Nowy Świat 66 w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Firma Jean Louis David jest największą siecią fryzjerską w Polsce i Europie oraz drugą w skali światowej. Marka zarządza siecią ponad 1000 prestiżowych salonów, stale rozwijając się poprzez system franczyzy. Znakiem firmowym są nowoczesne, praktyczne cięcia, naturalne kolory i fryzury. Oferta marki skierowana jest do klientów o wysokich wymaganiach, poszukujących usług na najwyższym poziomie i wyjątkowego standardu obsługi.
– Salon, który otworzyliśmy przy ul. Nowy Świat, jest naszym flagowym salonem i dopełnia wizerunku marki luksusowej. Ta lokalizacja przyciąga najbardziej wymagających klientów, którzy unikają centrów handlowych, a cenią sobie miejsca o charakterze elitarnym. Nowy Świat jest salonem Warszawy i tutaj będą odwiedzać nas ci klienci, którzy poszukują najwyższej jakości usług, zindywidualizowanej obsługi oraz niepowtarzalnej atmosfery. W salonie wprowadziliśmy również nowoczesną wizualizację na witrynach, które są wyposażone w monitory, a nie tradycyjne plakaty. Projektując wnętrze salonu, braliśmy pod uwagę charakter tej wyjątkowej lokalizacji – mówi Tomasz Bączyk, Członek Zarządu Provalliance Poland.
Nowy salon Jean Louis David zajmuje 120 m kw. na parterze w zabytkowej kamienicy przy ul. Nowy Świat 66 w Warszawie. XVIII-wieczny budynek został odbudowany pod koniec lat 40. XX wieku przez rodzinę Bazarników. Niedawno zakończono generalny remont kamienicy, w efekcie którego przywrócono jej pierwotny blask i dostosowano do współczesnych wymagań technicznych. Kamienica liczy 770 m kw. powierzchni użytkowej, a jesienią br. powstanie tam czterogwiazdkowy hotel butikowy z 18 pokojami oraz zapleczem gastronomicznym.
– Zakończyliśmy generalny remont kamienicy, który miał na celu przywrócenie jej pierwotnego blasku, a także dostosowanie do współczesnych wymagań technicznych. Mamy nadzieję, że otwarty już salon fryzjerski doskonale uzupełni ofertę powstającego hotelu butikowego – mówi Bartosz Nowakowski z Finlog Noris Polska.
Według rankingu firmy Cushman & Wakefield ulica Nowy Świat zajmuje pierwsze miejsce w Polsce, a 43. na świecie wśród najdroższych ulic handlowych.
– Nowy Świat jest idealną lokalizacją dla tak luksusowego salonu fryzjerskiego. To najbardziej reprezentacyjna ulica Warszawy, miasta nazywanego w okresie międzywojennym „Paryżem Wschodu”. Jesteśmy pewni, że salon Jean Louis David świetnie wpisze się w charakter tej prestiżowej ulicy handlowej – mówi Daria Kotarska, Starszy Negocjator w Dziale Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield.
O Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Wspiera klientów w podejmowaniu decyzji wpływających na sposób, w jaki ludzie pracują, robią zakupy i spędzają wolny czas. Dogłębna znajomość rynków lokalnych oraz globalna perspektywa naszych 43 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach, a także wykorzystanie unikalnej platformy nowoczesnych rozwiązań, pozwalają inwestorom na optymalizację wartości nieruchomości. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych na świecie. Jej przychody są szacowane na 5 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą pośrednictwo w wynajmie powierzchni, kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, zarządzanie obiektami (C&W Services), globalna obsługa najemców, zarządzanie inwestycjami i aktywami (DTZ Investors) oraz usługi w zakresie realizacji projektów i inwestycji deweloperskich, reprezentacji najemców, wyceny i doradztwa. Więcej informacji na stronie www.cushmanwakefield.com oraz na Twitterze: @CushWake.