Największy polski sklep internetowy podnosi ceny za wystawianie i wyróżnianie ofert sprzedaży. Informację taką można wyczytać w uaktualnionym regulaminie serwisu. Od 1 sierpnia wprowadzone zostanie cykliczne naliczanie opłat za promowanie aukcji. Cykle te wynosić będą po 10 dni. Ma to pomóc sprzedającym zarządzanie licznymi aukcjami, zwłaszcza przy korzystaniu z opcji „do wyczerpania przedmiotów”. Dzięki zmianie bardziej przejrzysty ma być też widok opłat w zakładce „historia”. Dodatkową zmianą jest zastąpienie ofert 14-dniowych ofertami 20-dniowymi w wypadku opcji „kup teraz” lub 10-dniowymi dla licytacji.
Pomimo obniżek wielu pojedynczych opłat, wzrosną też ceny wystawiania i promowania aukcji. Użytkownicy portalu Wykop.pl obliczyli, że zmiana cennika będzie oznaczać dla nich nawet do 250 proc. wzrostu kosztów. Portal Allegro przypomniał także, że zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie, z zachowaniem minimum 7-dniowego okresu wyprzedzenia (z zastrzeżeniem punktu 6 w części VI. PŁATNOŚCI). Użytkownicy Sklepu o zmianach regulaminu jak zwykle powiadamiani są drogą informacji na stronach internetowych Allegro.pl.