Do tej pory byliśmy przekonani, że ogórki należą do grona największych koszmarów specjalistów od reklamy i są jednym z tych produktów, których po prostu nie da się łatwo i z godnością sprzedać. Myliliśmy się.
Z błędu wyprowadziła nas kampania firmy Krakus, która w swoich reklamach od nowa uczy nas słowa kreatywność. Nawiązania do filmów, ogórkowe zwierzątka, do tego zabawne podpisy pod niemal każdym wpisem w mediach społecznościowych i gry słowne związane z kiszeniem – to wszystko znajdziemy na oficjalnym profilu firmy. Graficy i osoby prowadzące konta społecznościowe tego produktu zasługują na uznanie. Zresztą, sami zobaczcie – dowody zebraliśmy w naszej galerii.
Czytaj też:
Po kryzysie wizerunkowym sprzedaż Tigera... wzrosła
Pomysłowa kampania reklamowa ogórków "Krakus"
Źródło: WPROST.pl / Facebook/Krakus.SztukaSwietnegoSmaku