Duża awaria jednego z banków. Płatności kartą księgowano wielokrotnie

Duża awaria jednego z banków. Płatności kartą księgowano wielokrotnie

Dodano:   /  Zmieniono: 
mBank
mBank Źródło: Shutterstock / Robson90
Klienci mBanku skarżą się na znikające z kont pieniądze. Okazuje się, że doszło do niecodziennej awarii.

Awaria w mBanku. Z kont klientów zniknęła część środków. Firma szybko przyznała się do błędu i wyjaśniła, na czym polegał.

„Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd” – czytamy w krótkim komunikacie banku na Twitterze. Firma zaznaczyła także, że pracuje nad naprawą błędu. „Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe” – dodano.

To nie pierwsza awaria mBanku w ostatnim czasie

Jednak w komentarzach pod wpisem widać, że problem mógł być bardziej poważny. Niektórzy z klientów banku twierdzą, że z ich konta ta sama płatność kartą została pobrana nie dwa, a aż pięć razy. Drugi z internautów zwrócił uwagę na fakt, że mBankowi kłopoty techniczne lub błędy przytrafiają się wyjątkowo często. Jeszcze inny zaznaczył, że za korzystanie z kapitału należałoby naliczyć odsetki.

Chwilę po godzinie 6:20 bank poinformował, że rozpoczęło się zwracanie środków na konta, które zostały dotknięte błędem systemu.

Chwilę przed 8 rano bank poinformował, że awaria została naprawiona. Klienci powinni widzieć już zwrócone środki na swoich kontach.

Czytaj też:
Awaria w mBanku. Kłopoty z dostępem m.in. do usług maklerskich

Źródło: WPROST.pl / Twitter / @mBankpl