Nowe wieści po fuzji. Są nazwa, logo i hasło koncernu. Ostatnie ma związek z „Sokołem Maltańskim”

Nowe wieści po fuzji. Są nazwa, logo i hasło koncernu. Ostatnie ma związek z „Sokołem Maltańskim”

Logo Warner Bros. Discovery
Logo Warner Bros. Discovery Źródło: mat. prasowe
Nowy koncern, powstały po fuzji Discovery i Warner Media, będzie nazywał się Warner Bros. Discovery. Spółki ujawniły też logo i hasło.

17 maja Warner Media i Discovery ogłosiły, że łączą się w jedną firmę. W wyniku fuzji 71 proc. udziałów w nowej spółce przejmie AT&T (właściciel Warner Media), a prezesem zostanie David Zaslav, obecny szef Discovery.

Obydwie spółki ogłosiły właśnie nową, wspólną nazwę, logo i hasło główne.

Warner Bros. Discovery. Jest logo koncernu

Firma po fuzji będzie się nazywać Warner Bros. Discovery, a jego logo nawiązuje głównie do znanego znaku Warner Bros. (złote litery WB w tarczy na tle nieba). Teraz Warner Bros. Discovery dalej korzysta ze złotych liter na tle nieba, ale pod nazwą spółki widnieje jeszcze jeden napis, hasło główne:

„The stuff that dreams are made of (Rzeczy, z których powstają sny – red.)”.

Hasło główne nie jest przypadkowe: to cytat z filmu „Sokół Maltański” z 1941 roku, który wyprodukowało Warner Bros.

Warner Bros. Discovery będzie ogromnym konsorcjum, w którego skład wejdą: filmowe studio Warner Bros., stacje CNN, TBS, TNT, platformy streamingowe czy Discovery+, a także TVN, HGTV, Food Network i wiele innych.

Źródło: WPROST.pl