Fostertravel.pl: minione półrocze pełne sukcesów
Artykuł sponsorowany

Fostertravel.pl: minione półrocze pełne sukcesów

Katarzyna Zarzycka – Salon Dzierżoniów
Katarzyna Zarzycka – Salon DzierżoniówŹródło:Fostertravel.pl
W nowej popandemicznej rzeczywistości, biura podróży wciąż odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu niezapomnianych wakacji i podróży dla tysięcy Urlopowiczów na całym świecie. Dotyczy to zarówno internetowych portali turystycznych jak i salonów stacjonarnych.

Przyglądając się ogólnym trendom turystycznym w Polsce w pierwszej połowie 2023 roku i w pełni tętniącemu sezonowi wakacyjnemu, zapytaliśmy przedstawicieli i partnerów sieci Fostertravel.pl, o ich własne obserwacje i trendy Lata 2023 oraz o ich rozwój.

Fostertravel.pl jest jednym z wiodących biur podróży na polskim rynku usług turystycznych, będąc zarówno portalem turystycznym, biurem stacjonarnym jak i dynamicznie rozwijającą się siecią salonów franczyzowych. Firma odnotowuje rekordy sprzedażowe (pozytywna dynamika zarówno liczby rezerwacji jak i średniej ceny per pasażer w każdym z sześciu miesięcy bieżącego roku). To sukces ciągłego rozwoju w ramach sieci salonów partnerskich firmy, stały wzrost jakości obsługi w istniejących już salonach jak i regularne otwieranie kolejnych biur.

– Poszukujemy partnerów zarówno wśród osób z branży turystycznej, branż pokrewnych jak na przykład ubezpieczeniowa, a także osób zupełnie dotychczas niezwiązanych zawodowo z turystyką, ale przedsiębiorczych i lubiących podróżować – mówi Przemysław Jackiewicz, wiceprezes Fostertravel.pl.

W pierwszym półroczu tego roku udało nam się otworzyć szereg naprawdę ciekawych salonów, w różnych obszarach Polski. To, co nas z pewnością wyróżnia na polskim rynku to elastyczne, bardzo partnerskie podejście do biznesu, zdecydowanie szukamy rozwiązań, a nie komplikacji.

Naszych partnerów staramy się wspierać, zwłaszcza w początkowych etapach współpracy, szukamy z nimi lokali, pomagamy w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie, działamy na zasadzie Concierge – dodaje Przemysław Jackiewicz oraz przyznaje – Zeszły rok, a szczególnie początki wychodzenia z pandemii oraz wybuch konfliktu na Ukrainie, to był czas dużej niepewności dla branży turystycznej. Obecnie rynek wygląda już dużo bardziej stabilnie, a co za tym idzie, zainteresowanie naszą ofertą stale rośnie.

O wzrost zainteresowania i o charakterystykę pierwszych sześciu miesięcy 2023 roku, zapytaliśmy Kierownika Działu Call Center Fostertravel.pl, Pawła Świerczyńskiego – Rok rozpoczął się bardzo optymistycznie dla biur podróży. Owocowało to dużym ruchem klientów zarówno na stronie internetowej, jak i w biurach stacjonarnych.

Oferty wakacyjne charakteryzowały wyraźny wzrost cen, które nie wpłynęły mimo wszystko negatywnie na ogólny popyt, a wręcz przeciwnie. Najlepiej sprzedającymi się kierunkami w 2023 roku są, jak co roku, Turcja i Grecja, dominują wyjazdy rodzinne, do 4-5 gwiazdkowych hoteli objętych formułą all inclusive. Nasi klienci chętniej wybierają niestandardową 3-5 lub 10-11 dniową długość pobytu, w kontrze do ubiegłorocznego trendu na 7 i 14-dniowe turnusy.

Paweł zwraca uwagę na zauważalny wzrost zainteresowania klientów wycieczkami weekendowymi typu city break samolotem, jak i zwiedzanie autokarem. Skutkuje to potwierdzaniem się większej ilości terminów niż dotychczas. Ponadto Nowym trendem okazało się łączenie pracy z wypoczynkiem – praca zdalna jest na porządku dziennym. Prace można wykonywać w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Klienci przy wyborze wakacji zwracają coraz częściej uwagę na dostępność szybkiego łącza internetowego i miejsca do pracy w rezerwowanym hotelu. Nie ogranicza ich to jednak w korzystaniu z wypoczynku razem z rodziną.

Jednym z pierwszych otwartych salonów partnerskich sieci Fostertravel.pl w 2023 roku jest Salon w Żukowie w województwie pomorskim. Jego właścicielka, Sylwia Stark, tak wspomina swoje przyłączenie do Marki Fostertravel.pl– Marzyłam o otwarciu własnego biura podróży niemal od zawsze, jednocześnie sieć partnerska daje ogromne poczucie bezpieczeństwa. Bardzo zależało mi, aby nie być cyferką w tabelce i tak właśnie jest w Fostertravel.pl.

Salon Żukowo

Nie ukrywam że zanim skontaktowałam się z „Fosterem”, zbadałam rynek wśród osób, które już współpracują z tą siecią i usłyszałam same pozytywne opinie. Po wykonaniu pierwszego telefonu do centrali sama przekonałam się, że firma jest bardzo przyjazna, a po pierwszych spotkaniach utwierdziłam się, że panuje tam miła i luźna atmosfera, taka, jaką lubię najbardziej. Sylwia bardzo dynamicznie rozpoczęła współpracę z Siecią, promując się aktywnie na lokalnym, kaszubskim rynku. Wśród najpopularniejszych w tym sezonie kierunków wymienia Turcję, Grecję, Egipt, Bułgarię i Tunezję.

O wsparciu i pomocy Centrali Fostertravel.pl przy znalezieniu odpowiedniego lokalu, a także pozyskaniu środków na start biznesu, opowiada Katarzyna Zarzycka z Salonu Sprzedaży Fostertravel.pl w Dzierżoniowie – Z przedstawicielem Fostertravel.pl odwiedziliśmy razem prawie 10 lokalizacji w różnych miastach na Dolnym Śląsku, aby finalnie znaleźć optymalne dla nas biuro. Przy aranżacji i wykończeniu lokalu, Fostertravel.pl wykazuje się bardzo dużą elastycznością, mimo jasnych wytycznych, a przy tym pozwalając mi na dołożenie nieco autorskich, ale ważnych dla mnie elementów wystroju biura. Następnym moim krokiem są działania lokalne, marketingowo – promocyjne, tutaj także mogę liczyć na wsparcie Centrali.

Fostertravel.pl liczy na rekordowy sezon, pod każdym względem, nie tylko ilości obsłużonych Klientów, ale również jakościowym rozwojem Sieci.

Źródło: Fostertravel.pl