Co nowego w aplikacji zakupowej InPost Fresh
Artykuł sponsorowany

Co nowego w aplikacji zakupowej InPost Fresh

Karol Kłos, gwiazda kampanii promocyjnej aplikacji InPost Fresh
Karol Kłos, gwiazda kampanii promocyjnej aplikacji InPost Fresh Źródło: Materiały prasowe / InPost Fresh
Trwa nowa kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh, stworzonej przez InPost – lidera rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Twarzą kampanii został Karol Kłos – jeden z najlepszych polskich siatkarzy ostatnich lat.

InPost Fresh to aplikacja mobilna ułatwiająca użytkownikom robienie codziennych zakupów. Oferuje asortyment z takich kategorii, jak produkty spożywcze, porządki, dla zwierząt, kosmetyki i higiena, dla dzieci i inne. InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów. Dzięki szerokiej sieci Paczkomatów InPostu asortyment sprzedawców w aplikacji InPost Fresh jest dostępny dla klientów w całej Polsce, bez względu na lokalizację.

InPost nieustannie wprowadza nowe usprawnienia, aby proces zakupowy był jak najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkowników. Przykłada też wagę do tego, by klienci znaleźli w aplikacji atrakcyjne promocje oraz mogli skorzystać z kuponów rabatowych na całe zakupy. Obecnie, każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje 15 zł na zakupy przy minimalnej wartości zamówienia o wartości 75 zł. Dodatkowo, dostawa dla zamówień powyżej 50 zł jest bezpłatna.

Trwa właśnie kampania wizerunkowa „Pożegnanie z siatką” z Karolem Kłosem w roli głównej trwa. InPost uruchomił konkurs, w którym można wygrać bilety na mecz siatkarski oraz spotkanie z Karolem po meczu. Wystarczy zrobić zakupy w InPost Fresh i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Więcej informacji na profilach InPost Fresh w mediach społecznościowych: InstagramFacebook.

Źródło: InPost