Empik promuje czytniki e-booków

Empik promuje czytniki e-booków

Dodano:   /  Zmieniono: 
Mała popularność e-czytników jest w opinii koncernu jednym z czynników, które mają wpływ na słabą dynamikę rozwoju rynku książek w formie elektronicznej Bloomberg 
Empik tworzy w swoich salonach stanowiska promujące czytniki książek elektronicznych. Sieć ma ambicję rozpowszechnić w naszym kraju nową formę czytelnictwa.

Na początek strefy e-booków - z możliwością testowania licznych modeli czytników - powstały w dwudziestu salonach Empiku w największych miastach w Polsce. Klienci mogą tam zapoznać się także z różnymi akcesoriami typu: pokrowce, lampki przypinane do urządzeń, karty pamięci itp. W najbliższych dniach w kolejnych osiemdziesięciu sklepach ruszą skromniejsze stanowiska tego typu. 

Akcja ma przekonać nowe osoby do praktycznych zalet tych urządzeń. Mała popularność e-czytników jest w opinii koncernu jednym z czynników, które mają wpływ na słabą dynamikę rozwoju rynku książek w formie elektronicznej. - W naszych salonach oraz w sklepie internetowym już teraz mamy szeroki wybór e-czytników w cenach od 339 zł - mówi Marek Minkiewicz, prezes Empiku. W strefach e-booków przetestować będzie można m.in. takie marki urządzeń jak Pocketbook, Onyx, iRiver, Prestigio, Vedia.