Sainsbury?s inwestuje w muzykę online

Sainsbury?s inwestuje w muzykę online

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jedna z trzech największych sieci supermarketów na brytyjskim rynku otwiera się na handel muzyką w formacie digital.
Nagrania będzie można kupować bez wychodzenia z domu za pośrednictwem strony internetowej. Cena jednego utworu wynosić będzie standardowo (bez akcji promocyjnych) 0,89 funta, za cały album trzeba będzie zapłacić niecałe 7 funtów (odpowiednio 5 i 38 zł). Płyty objęte akcją 'Deal of the Week' kosztować będą 4,99 funta (27 zł).

Oferta Sainsbury’s przygotowana jest na rynek brytyjski. W tym kraju udział rynku digital w handlu muzyką wynosi 25 proc. (ponad 1 mld dol.) i z roku na rok rośnie. Całość rynku muzycznego na Wyspach wynosi ponad 4 mld dol.

Więcej o zmianach na rynku muzycznym przeczytasz w bieżącym numerze 'Bloomberg Businessweek Polska'.