Samsung rozpoczął świąteczną kampanię promocyjno-reklamową. Aż do Bożego Narodzenia firma będzie podpowiadać, które produkty z jej oferty, sprawdzą się najlepiej jako prezenty w nadchodzące Święta i wywołają efekt ŁAAAAŁ. Kampania, która wystartowała 12 listopada jest skierowana do wszystkich, którzy szukają pomysłów na wyjątkowe upominki i atrakcyjne promocje.
W ramach rozpoczętej kampanii w okresie przedświątecznych zakupów, firma będzie udzielać wskazówek, które produkty będą najlepszymi upominkami dla bliskich oraz najlepiej sprawdzą się w domu. Dodatkowo pomoże w ich ładnym i sprawnym zapakowaniu, dzięki poradom, które w grudniu będą dostępne w mediach społecznościowych.
Chcieliśmy, by tegoroczna kampania przedświąteczna ułatwiła naszym klientom wybór najlepszych i niezapomnianych prezentów, na widok których obdarowani powiedzą jedynie ŁAAAAŁ, a uczucie radości i zaskoczenia pozostanie z nimi na dłużej - mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Osoby, które w okresie przedświątecznym dokonają zakupu określonych produktów będą mogły skorzystać z atrakcyjnych promocji, m.in.:
- przy zakupie telewizora SUHD - otrzymają bezpłatny pakiet HBO GO na 3 miesiące,
- przy zakupie drukarki Samsung - otrzymają w prezencie czarny toner,
- przy zakupie wybranych produktów z listy m.in. Galaxy S6, Galaxy Tab S2, wybranych modeli telewizorów Smart TV - otrzymają bezpłatny dostęp do zawartości premium w usłudze player.pl na 3 miesiące.
Dodatkowo, klienci, którzy zakupią produkty w Samsung Brand Store w dniach 19-20 grudnia, będą mogli liczyć na bezpłatne zapakowanie prezentów, upominki i świąteczne gadżety.
Działania skierowane do konsumentów będą obejmować: reklamę outdoorową i w mediach elektronicznych, spoty radiowe, katalogi produktów (online i drukowane), działania w social media, materiały informacyjne w Samsung Brand Store na terenie kraju oraz dedykowany landing page www.prezenty.samsung.pl.
W ramach kampanii zaplanowano również konkurs dla blogerów oraz wyjątkowy prezent dla Świętego Mikołaja, który ma wywołać efekt ŁAAAAŁ u najbardziej znanego na świecie specjalisty od obdarowywania.
Kampania została zaplanowana do końca 2015 roku i będzie podzielona na kilka odsłon, z największą intensywnością działań od początku grudnia.
dostarczył infoWire.pl