Nowa linia produktów LG zmieni oblicze sprzętu AGD i elektroniki użytkowej.
LG Electronics zamierza wstrząsnąć segmentem sprzętów AGD i rozrywki domowej, prezentując podczas targów CES 2016 nową linię produktów premium. Pod szyldem LG SIGNATURE kryją się najwyższej klasy produkty LG wyposażone w unikalne, innowacyjne funkcje. Niedługo po ich światowej premierze w Las Vegas, trafią do sprzedaży na kluczowych rynkach Ameryki Północnej, Europy i Azji.
Linia LG SIGNATURE została opracowana przez specjalnie powołany zespół ekspertów LG, którzy tworząc nowe produkty współpracowali z najlepszymi projektantami z branży. Początkowo do grupy urządzeń LG SIGNATURE należeć będzie telewizor, lodówka, seria pralek oraz oczyszczacz powietrza, jednak z czasem zostanie ona rozbudowana o kolejne produkty.
Projektanci, pracując nad produktami z linii LG SIGNATURE, pragnęli przede wszystkim podkreślić ich ,,naturę". Postanowili zrezygnować z wszelkich elementów, które stałyby w sprzeczności z ideą linii, dzięki czemu ich wygląd nabrał opływowości i eleganckiej prostoty. Dzięki temu powstały ekskluzywne produkty, które zachwycają najwyższą jakością wykonania.
Odwiedzający Time Square w Nowym Jorku i Picadilly Circus w Londynie już mogą zobaczyć wyświetlany na billboardach spot promujący nowe produkty LG. Ich oficjalna zapowiedź oraz zegar odliczający czas do premiery na CES znajduje się na stronie www.LGSignature.com.
,,Innowacje w dziedzinie technologii i designu wprowadzone w linii LG SIGNATURE mogą zapoczątkować nową erę produktów AGD i elektroniki użytkowej najwyższej klasy" powiedział Brian Na, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu LG. ,,LG przoduje na obu tych rynkach, dzięki czemu ma przewagę, którą niewiele firm może się pochwalić - dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie linii LG SIGNATURE".
dostarczył infoWire.pl