Przez kilka godzin klienci mBanku mieli problem z płatnościami kartą oraz wypłatą środków z bankomatów. Karty były zatrzymywane jako kradzione lub zgubione, gdyż system, wyświetlał obsłudze tego typu komunikat. O sprawie informował portal TVN24 BiS oraz sam bank na Twitterze.
Klienci mBanku twierdzili, że awaria rozpoczęła się około godziny 19.00, natomiast o 21.07 mBank na Twitterze poinformował o usunięciu awarii.
Według relacji posiadaczy kart mBanku, w trakcie prób płatności karta pojawiał się wydruk: "Transakcja odrzucona. Zatrzymać kartę", co powodowało, iż sprzedawcy w sklepach i punktach usługowych zatrzymywali karty klientów. Równocześnie nie funkcjonowała infolinia banku.
Dodatkową okolicznością, która przyczynia się do wściekłości użytkowników usług banku, jest fakt, że infolinia nie funkcjonuje. O 21.07 na Twitterze mBanku pojawiła się informacja o rozwiązaniu problemu.
twitter
Źródło: TVN24 BiS / Twitter