Najlepsze produkty finansowe wyróżnia to, że są innowacyjne i wychodzą naprzeciw rzeczywistym potrzebom klientów – mówił prowadzący galę Portfel „Wprost” 2016 Jacek Pochłopień, zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Wprost”. Podkreślał, że nagrody „Wprost” są znakiem jakości nagrodzonych produktów. W ten sposób ułatwiamy naszym czytelnikom najlepszy wybór – zaznaczał.
Wśród nagrodzonych znalazły się również: za Inwestycje – PZU, za najlepszy produkt leasingowy Volkswagen Leasing, za najlepszy kredyt dla firm – ING Bank Śląski oraz za kredyt dla klienta indywidualnego – Bank Pocztowy. Obszerna relacja z gali ukaże się w najbliższy poniedziałek (27 czerwca) na łamach tygodnika „Wprost”.
Portfel „Wprost” to nagroda wyrosła z najlepszych tradycji tygodnika „Wprost”, który już w 2005 r. wręczał „Portfele Roku” za najlepsze oferty i produkty finansowe na polskim rynku. Laureaci są wyłaniania na podstawie analizy, w której której oceniane są m.in. rozpoznawalność marki, dopasowanie oferty do potrzeb rynkowych, przejrzystość oferty dla klienta, opłaty i prowizje, jakość obsługi klienta, polityka lojalnościowa oraz lojalność i zaufanie klientów.
Partnerem strategicznym projektu i gali Portfel „Wprost” 2016 jest PKN Orlen. Patronat honorowy nad projektem objęło Ministerstwo Skarbu Państwa. Patronat medialny sprawują TVP Info i Polskie Radio. Partnerami wspierającymi są BeColour Printing House, inwestorzy.tv i Wprost Nieruchomości.