Bank odda klientom 100 złotych. Za zbyt długie rozpatrywanie reklamacji

Bank odda klientom 100 złotych. Za zbyt długie rozpatrywanie reklamacji

Dodano:   /  Zmieniono: 2
Pieniądze, zdjęcie ilustracyjne
Pieniądze, zdjęcie ilustracyjne / Źródło: Fotolia / fot. whitelook
Getin Noble Bank odda 100 zł klientom, którym nie rozpatrzył reklamacji w terminie – to wynik decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Getin Noble Bank zobowiązał się do zmiany praktyki i zrekompensowania strat konsumentom. Przedsiębiorca odda 100 zł tym klientom, którym nie udzielił w terminie odpowiedzi na złożoną reklamację w latach 2012-2014 - czytamy na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Postępowanie przeciwko Getin Noble Bankowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2014 roku. Urząd sprawdził procedury związane z rozpatrywaniem przez bank reklamacji oraz terminy udzielania odpowiedzi. Jak wykazało postępowanie UOKiK, bank przekraczał czas na rozpatrzenie reklamacji.

Źródło: uokik.gov.pl
+
 2

Czytaj także