Oficjalny start kampanii rebrandingowej ruszył pod koniec tygodnia, a w poniedziałek 10 września przedstawi szczegóły zmiany marki.
Santander Bank Polska podkreśla, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Bank w ten weekend planuje zmianę wizualizacji oddziałów oraz usług bankowości internetowej i mobilnej. Placówki bankowe, serwisy informacyjne i transakcyjne oraz aplikacje mobilne zyskają nową kolorystykę, wygląd i lżejszą, bardziej intuicyjną nawigację i użyteczność, która ma być wygodniejsza i prostsza dla klientów.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.