Perfumeria iPerfumy.pl właśnie zmieniła się w Notino.pl. Skąd decyzja o zmianie nazwy? Polska była ostatnim z 22 krajów, w których czeska firma Notino zrobiła rebranding swoich sklepów. Założona przez Michała Zameca firma planuje teraz przyśpieszyć światową ekspansję.
– W zeszłym roku nasz obrót wynosił 328 mln euro, z czego 27 proc. tej kwoty jest zasługą klientów z Polski, naszego największego rynku. W 2018 roku sprzedaliśmy łącznie 29 mln produktów, w tym 6 mln z kategorii zapachów. Zatrudniamy obecnie 1 225 pracowników, a nasze centrum dystrybucji jest w stanie wysyłać nawet 100 tys. przesyłek dziennie – mówi Radek Ondrášík, Dyrektor Marketingu w Notino.
Notino powstało w Czechach już w 2004 roku. Stopniowo rozrastało się na kolejne europejskie kraje. Dziś ma internetowe sklepy w 22 krajach i 19 sklepów stacjonarnych. W Polsce perfumeria ma ponad 2,5 mln klientów.
Czytaj też:
Rosyjski „twardy dyskont” w Polsce. Zobacz, jak będzie wyglądał w środku
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.