Kontrowersyjny spot American Airlines. Połączenie do Krakowa promują... wódką

Kontrowersyjny spot American Airlines. Połączenie do Krakowa promują... wódką

Summer 2020 Route Announcement via ASMR
Największe na świecie linie lotnicze American Airlines otwierają kilka nowych połączeń, o czym poinformowano w nietypowy sposób. Mężczyzna z reklamy podaje kolejne kraje i skojarzenia z nimi związane. Przy okazji połączenia do Krakowa na stole pojawia się... wódka.

Nowa kampania American Airlines promuje nowe połączenia przewoźnika. Spot bazuje na trendzie ASMR i odwołuje się do zmysłów, ale także opiera się na prostych stereotypach.

Jednym z nowych połączeń jest Chicago-Kraków. Pierwsze loty na tej trasie mają się pojawić w 2020 roku i odbywać się mają pięć razy w tygodniu. Portal Rynek Lotniczy informuje, że trasa obsługiwana będzie Boeingami 787-8, a pierwszy lot wystartuje maja.

Gdy mężczyzna przedstawiający połączenia w spocie dochodzi do Krakowa, mówi, że można tam polecieć po to, by... napić się wódki z przyjacielem. Inne z przedstawionych opcji to np. rejs po Dunaju w Budapeszcie, wizyta na targu przypraw w Casablance, czy obejrzenie spektaklu marionetkowego w Pradze.

– To miasto (Kraków – red.), w którym na bazie dziedzictwa kulinarnego, produktów regionalnych i filozofii slow food rozwija się nowoczesna gastronomia. Doceniła to Europejska Akademia Gastronomiczna, która nadała Krakowowi tytuł Europejskiej Stolicy Gastronomicznej 2019 roku – komentuje spot w rozmowie z „Business Insider” Iga Chylicka z biura prasowego Urzędu Miasta Krakowa, odpowiedzialna za tematy kulturalne i turystykę.

A co wy sądzicie o spocie? Dajcie nam znać w komentarzach.

Czytaj też:
Ten pies rozbraja swoim wyglądem. Ma wyjątkowe oczy i... „brew”

Źródło: WPROST.pl / Business Insider, Rynek Lotniczy