Pyszne.pl dostosowuje się do koronawirusa. Wprowadza dostawę bezkontaktową

Pyszne.pl dostosowuje się do koronawirusa. Wprowadza dostawę bezkontaktową

Jedzenie na wynos (zdj. ilustracyjne)
Jedzenie na wynos (zdj. ilustracyjne) Źródło:Flickr / Quinn Dombrowski
Po decyzji o zamknięciu restauracji, dania na dowóz to jedyny sposób na podtrzymanie działalności wielu biznesów. Pamiętając jednak o wytycznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzeniania koronawirusa, firma Pyszne.pl wprowadziła nową usługę, dostosowaną do nowych warunków.

Komunikat w sprawie dostawy bezkontaktowej opublikowany został przez Pyszne.pl w sobotę 14 marca. "Drogi Kliencie, w odpowiedzi na ostatnie globalne zmiany związane z koronawirusem, będziemy teraz oferować dostawę bezkontaktową dla zamówień opłaconych online. Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, wystarczy wybrać metodę płatności online. Kurier zadzwoni dzwonkiem do drzwi i zostawi zamówienie przy wejściu. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Twoje zamówienie w bezpieczny sposób" - możemy przeczytać w wiadomości rozesłanej do osób korzystający z usług portalu.

Tego typu opcja wydaje się dobrym rozwiązaniem dla osób, które starają się uniknąć sklepów i innych dużych skupisk ludzi. Oczywiście nie należy zapominać, by mimo wszystko po odebraniu paczki ponownie umyć ręce. Szczegółowe wytyczne w tych kwestiach na swoich stronach internetowych publikują Ministerstwo Zdrowia oraz Główny Inspektor Sanitarny. Liczne porady znajdziecie też na stronach Wprost.pl w dziale Zdrowie.

Czytaj też:
Aż 32,7 mld złotych z Unii dla Polski na walkę z koronawirusem. Jesteśmy największym beneficjentem
Czytaj też:
Koronawirus zmniejszył ruch i korki, ale nie wszędzie
Czytaj też:
Co z Polakami, którzy utknęli za granicą? MSWiA: Będzie pomoc LOT-u

Źródło: pyszne.pl