Od 26 września promocja Polski w CNN

Od 26 września promocja Polski w CNN

Dodano:   /  Zmieniono: 
Od 26 września do 14 grudnia w stacji telewizyjnej CNN International będą emitowane spoty reklamowe promujące Polskę - poinformowało w poniedziałek Ministerstwo Spraw Zagranicznych w komunikacie.

"Polska prezentowana będzie jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie oraz jako wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji" - czytamy w oświadczeniu MSZ.

Na kampanię składają się m.in.: dwa 30-sekundowe spoty promocyjne, które powstały - jak podało MSZ - w oparciu o badania CNN dotyczące postrzegania Polski i Polaków.

"Jeden spot jest +inwestycyjny+, mówiący o tym, że w Polsce jest dużo młodych, wykształconych ludzi i Polska jest bardzo dobrym krajem do inwestycji" - powiedział Michał Nykowski z Polskiej Organizacji Turystycznej. "Drugi jest typowym spotem wizerunkowym, pokazuje Polskę od strony pięknych miast i walorów turystycznych" -  dodał.

W ciągu 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. Uzupełnieniem ich będą banery reklamowe prezentowane na stronach internetowych CNN.

MSZ podkreśla, że w tym czasie na antenie CNN promowane będą - w oddzielnych spotach - także polskie miasta: Gdańsk, Warszawa, Kraków, Łódź. Pokazana też zostanie Giełda Warszawska.

Ponadto od 6 do 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland", w których - jak powiedział Nykowski - zobaczymy "polską kulturę, sport, trochę polityki, gospodarki i turystyki".

Kampania promująca Polskę realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.

MSZ podkreśliło w oświadczeniu, że "spodziewanym efektem tych działań jest m.in. zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz wzrost ruchu turystycznego".

pap, keb