Pracodawcy głosu nie mają
Związki pracodawców twierdzą, że media publiczne nie traktują ich jak "równoprawnego partnera w debacie publicznej". Utrzymują, że często przedstawiciele pracodawców "w ogóle nie są dopuszczani do głosu". - KPP obchodzi 20-lecie istnienia, kolejne rządy się zmieniają, a my nie poddajemy się koniunkturze politycznej. Z pewnością jesteśmy więc o wiele bardziej obiektywni od polityków - podkreśla Magdalena Janczewska, ekspert ds. społeczno-gospodarczych KPP.
"Podatnicy na nas zasługują"
Zdaniem pracodawców, w "ramówkach" stacji brakuje też programów ekonomicznych, gospodarczych i publicystycznych. - Widzowie i słuchacze, którzy ze swojej kieszeni opłacają abonament, mają prawo do uzyskania rzetelnych informacji o dotyczących ich zjawiskach społeczno-gospodarczych; na tym naszym zdaniem powinna także polegać działalność misyjna mediów publicznych - napisano w piśmie do KRRiT. Według pracodawców, realizacja obowiązującego rozporządzenia z 2003 r. w całej sprawie była "zupełnie nie satysfakcjonująca".
PAP, arb