Amerykański Starbucks wprowadza darmowy internet dla klientów

Amerykański Starbucks wprowadza darmowy internet dla klientów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Już od lipca we wszystkich kawiarniach Starbucks w USA oferowany ma być bezpłatny dostęp do internetu - poinformował szef tej firmy Howard Schultz. Chodzi oczywiście o to, by przyciągnąć więcej klientów do 6,7 tys. lokali Starbucks.

Dotychczas Starbucks oferował bezpłatny dostęp bezprzewodowy do internetu (Wi-Fi) tylko przez dwie godziny dziennie i tylko zarejestrowanym klientom. Jeśli ktoś chciał surfować dłużej, musiał wnieść niewielką opłatę.

Od 1 lipca w kawiarniach Starbucks Corp. można będzie korzystać z internetu do woli i bez konieczności posiadania karty lojalnościowej. Starbucks idzie więc w ślady firmy McDonalds, która od pół roku oferuje bezpłatny internet w 11,5 tys. swych lokali.

Już na jesień Starbucks planuje następną atrakcję - chce zapewnić w swych kawiarniach gratisowy dostęp do niektórych płatnych portali i usług internetowych, m.in. do internetowego wydania "Wall Street Journal".

PAP, arb