Plany prezesa wobec Radia obejmują co najmniej najbliższe pół roku. W takim okresie - według Hasińskiego - mógłby m.in. ruszyć wspólny projekt TVP i Polskiego Radia - agencja informacyjna. Oprócz tego Hasiński chce uruchomić także pierwszy w Polsce, 24-godzinny kanał radia na wizji. - Dzisiaj radia na stacjonarnych odbiornikach słucha tylko czterdzieści kilka procent ludzi w Polsce. Pozostali nie mają takich radioodbiorników w domu, natomiast telewizję ma 98 proc. Dlatego musimy szukać nowych kanałów komunikacji dla ciekawej i bogatej oferty Polskiego Radia, dlatego wchodzimy na wizję, do internetu - wyjaśnia Hasiński. Radio na wizji to jeszcze projekt, w tej sprawie trwają m.in. rozmowy z operatorami telewizji kablowych. Radio jest już natomiast obecne w internecie. Na platformie moje.polskieradio.pl dostępnych jest 45 kanałów tematycznych. Tworzy je blisko milion pozycji z archiwów Polskiego Radia.
Hasiński zapewnia, że internetowe kanały to nie "zwykłe szafy grające", ale "nowoczesne, sformatowane stacje" z własnymi ramówkami, dżinglami i zapowiedziami. Na projekt składa się na razie 14 kanałów słownych, w tym m.in. "Reportaże w Trójce", "Pani Magdo, pani pierwszej to powiem", "7 dni w kraju i na świecie", czy psychologiczne "Radio Freud". Ponadto słuchacze mają do dyspozycji 26 kanałów muzycznych np. "Przeboje Lata z Radiem", Classic Rock", "Pop", "Przeboje PRL". Docelowo internetowych kanałów ma być 85 - w nawiązaniu do 85 rocznicy Polskiego Radia.PAP, arb