Na drugim miejscu plasuje się „Gazeta Wyborcza" ze średnią sprzedażą 272 063 egz. Analogicznie, sprzedaż gazety w marcu 2010 roku była o 11,66 proc. wyższa. „Super Express”, który jako jedyny odnotował wzrost sprzedaży w marcu, plasuje się w sumie na trzecim, najniższym stopniu podium, ze średnią sprzedażą na poziomie 175 351 egz., czyli większą o 1,85 proc. niż przed rokiem.
Także porównując dane sprzedaży z marca do danych nie zeszłorocznych, ale z lutego b.r., widać że spadek sprzedaży odnotowały wszystkie dzienniki. W najgorszej sytuacji jest „Przegląd sportowy", którego sprzedaż w marcu, w porównaniu do lutego, spadła o 5,56 proc., a w porównaniu do zeszłego roku o 12,02 proc. W sumie, „Przegląd Sportowy”, ze sprzedażą na poziomie 44 954 egz., plasuje się na szóstym miejscu.
Prezentowane dane opierają się na wskaźniku „sprzedaży ogółem", czyli sprzedaży dzienników w kioskach i prenumeracie.Wirtualnemedia, is