Warszawa w CNN zaprezentuje się jako centrum finansowe

Warszawa w CNN zaprezentuje się jako centrum finansowe

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. Wikipedia 
17 czerwca na antenie telewizji CNN International i internetowej stronie stacji rusza kampania promocyjna Warszawy i polskiego rynku kapitałowego jako centrum finansowego Europy Środkowej i Wschodniej. To wspólna inicjatywa MSZ, Ministerstwa Skarbu Państwa i czołowych spółek z Giełdy Papierów Wartościowych.
Kampania ma zwiększyć zainteresowanie inwestorów zagranicznych polskim rynkiem kapitałowym, a w szczególności inwestycjami na  warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - poinformowała GPW w specjalnym komunikacie. Kampania ma przyciągnąć uwagę spółek rozważających debiut na warszawskiej giełdzie, będącej liderem wśród giełd Europy Środkowej i Wschodniej - informuje GPW.

W 30-sekundowej reklamie stolicy - stworzonej przez dom produkcyjny telewizji CNN -  widzowie zobaczą krótkie wypowiedzi prezesów czterech polskich spółek, podkreślających, jak istotną rolę odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firmy. Będą to prezesi GPW, Grupy Lotos, PKO BP i PZU. Oprócz spotu reklamowego kampania składać się będzie też z  bannera, eksponowanego na stronach internetowych CNN.

Pierwsza część kampanii rozpocznie się 17 czerwca i potrwa trzy tygodnie. Początek drugiej, siedmiotygodniowej, zaplanowany został na wrzesień. Spot zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 mln razy - poinformowała GPW.

PAP, arb