- Nasze badanie pokazuje, że Polacy są świadomi zalet oszczędzania - już trzech na czterech Polaków deklaruje, że posiada oszczędności. Pomimo, że świadomość konieczności oszczędzania w Polsce rośnie, wciąż jest dużo do zrobienia. Co trzecia osoba trzyma pieniądze w domu, a 61% robi zakupy w najwygodniejszym, ale niekoniecznie najtańszym miejscu – komentuje wyniki badań Eric Drok, wiceprezes ING Banku Śląskiego. - Oszczędności są od lat filarem strategii ING Banku Śląskiego. Nie skupiamy się tylko na dobrej ofercie produktów oszczędnościowych, ale także na edukacji i propagowaniu idei nowoczesnego oszczędzania. Chcemy pokazać naszym klientom, że dziś oznacza ono nie tyle zaciskanie pasa i rezygnację z przyjemności, co pełniejsze wykorzystanie każdego dnia i złotówki. Współczesny świat oferuje wiele sposobów oszczędzania bez wyrzeczeń np. korzystanie z kart rabatowych, porównywarek cenowych czy robienie zakupów w Internecie – dodaje Eric Drok.
arb