Internet - rusznica drobnego biznesu

Internet - rusznica drobnego biznesu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Ponad 26 proc. przedsiębiorców z małych i średnich firm, odwiedzających witryny internetowe urzędów miast i gmin - wynika z badań I-Metrii.
Szuka na nich informacji gospodarczych m.in. o przetargach.
Według przeprowadzonego przez firmę badawczą I-Mertia badania "eObywatel", przedsiębiorcy jako główną przyczynę odwiedzin takich witryn najczęściej wskazują chęć zasięgnięcia informacji o  charakterze gospodarczym.
Najczęściej poszukiwane są tam dane na temat przetargów, ogólnego profilu gospodarczego miasta, konkretnych firm oraz innych szczegółowych kwestii o charakterze gospodarczym, często dotyczących branży przedsiębiorcy.
Badanie I-Metrii wykazało, że ponad połowa (53 proc.) małych i  średnich przedsiębiorstw odwiedza strony swoich urzędów miast "od czasu do czasu" albo "tylko raz".

les, pap