Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW Group utworzył własną spółkę dystrybucyjną w Polsce, żeby zwiększyć sprzedaż na polskim rynku, którego chłonność ocenia wysoko.
Spółka dystrybucyjna ma rozpocząć działalność od 1 lipca. Obecnie sieć handlowa BMW w Polsce składa się z 14 salonów sprzedaży. W nowej spółce ma znaleźć pracę 50 osób.
"BMW Group zakłada spółki dystrybucyjne w krajach, w których przewiduje potencjał wzrostu w dłuższej perspektywie czasowej" - napisano w komunikacie BMW.
W 2001 roku koncern sprzedał w Polsce 435 samochodów z 327 tysięcy sprzedanych ogółem.
"Widzimy możliwość zwielokrotnienia tej liczby w przyszłych latach" - napisano w komunikacie BMW.
BMW poinformowało, że zamierza w 2003 roku wprowadzić na polski rynek brytyjską markę Mini oprócz aut własnej marki.
nat, pap
"BMW Group zakłada spółki dystrybucyjne w krajach, w których przewiduje potencjał wzrostu w dłuższej perspektywie czasowej" - napisano w komunikacie BMW.
W 2001 roku koncern sprzedał w Polsce 435 samochodów z 327 tysięcy sprzedanych ogółem.
"Widzimy możliwość zwielokrotnienia tej liczby w przyszłych latach" - napisano w komunikacie BMW.
BMW poinformowało, że zamierza w 2003 roku wprowadzić na polski rynek brytyjską markę Mini oprócz aut własnej marki.
nat, pap