Internauci wybierają najlepszy bank

Internauci wybierają najlepszy bank

Dodano:   /  Zmieniono: 
(fot. mat. prasowe)
Trwa głosowanie internautów w plebiscycie "Złoty Bankier 2011". Wybiorą oni najlepsze produkty finansowe roku w dziewięciu kategoriach z zakresu bankowości indywidualnej oraz produktów dla firm. Organizatorami konkursu, którego ideą jest docenienie i nagrodzenie banków najlepiej spełniających oczekiwania klientów, są serwis finansowy Bankier.pl oraz operator płatności internetowych PayU S.A. Tym razem plebiscyt ma także swoją odsłonę na Facebooku.
Oddając głos na najlepsze produkty i usługi bankowe można wygrać m.in. iPhone’a, iPada, zaproszenie na uroczystą galę ogłoszenia wyników, a także szereg elektronicznych gadżetów oraz książek. Aby wziąć udział w plebiscycie trzeba wejść na stronę www.ZlotyBankier.pl lub w wersji mobilnej m.zlotybankier.pl i zagłosować.

– W plebiscycie Złoty Bankier to klienci, a nie powołane grono ekspertów, są członkami jury. Internauci decydują, komu przyznać wyróżnienie według własnych kryteriów. Mają przy tym szansę zdobyć ciekawe nagrody – twierdzi Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.

Na fan page’ach PayU i Bankier.pl oraz kilku banków biorących udział w konkursie zamieszczono aplikację „Złoty Bankier 2011", która ma charakter gry edukacyjnej. Facebookowicze, którzy zdecydują się skorzystać z aplikacji wezmą udział w konkursie sprawdzającym ich wiedzę z zakresu bankowości, finansów oraz e-commerce, a tym samym będą mieli szansę na zdobycie cennych nagród. Aplikacja jest dostępna na fan page’ach Kredyt Banku, Credit Agricole, Meritum Bank, Idea Bank, BNP Paribas, a w ciągu najbliższych dni pojawi się na kolejnych tego typu stronach. Koncepcję aplikacji oraz działania wspierające konkurs w mediach społecznościowych przygotowała i zrealizowała agencja faceADDICTED. Aplikacja jest stylizowana na grę planszową.

Konkurs na Facebooku potrwa do 23 stycznia.  Co tydzień można wygrać iPada 2 16 GB oraz iPody Shuffle.  Za oddanie ważnego głosu w plebiscycie "Złoty Bankier" gracz otrzymuje 15 punktów. Poza tym, codziennie na stronach konkursu zadawane są pytania o różnej skali trudności i adekwatnej do niej punktacji. Każdego dnia o godzinie 9.00 pojawiają się pytania podstawowe. Czytelnicy facebookowych profili PayU i Bankier.pl mogą zdobyć podpowiedzi, które pozwalają na uzyskanie dostępu do pytań dodatkowo punktowanych.

– W dobie mnogości finansowych plebiscytów, "Złoty Bankier" wydaje się szczególnie cenny dla uczestników rynku, gdyż stanowi tubę dla opinii klientów. Głosowanie, które odbywa się po raz trzeci, jest doskonałą okazją, by banki mogły poznać oczekiwania klientów i wyjść im naprzeciw – przekonuje dr Bogusław Półtorak, redaktor naczelny serwisu Bankier.pl.

O tytuł "Złotego Bankiera" ubiega się 31 banków, które oddały pod opinię internautów swoje produkty i usługi w dziewięciu kategoriach. Największa konkurencja jest w kategoriach konto osobiste dla internauty, kredyt dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz karty kredytowe.

Ogłoszenie wyników plebiscytu "Złoty Bankier 2011" odbędzie się 2 lutego podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie. Galę poprowadzi Artur Andrus, a gwiazdą wieczoru będzie zespół Perfect. Internauci będą mogli śledzić wydarzenie za pośrednictwem transmisji online w Bankier TV.