Kongres Dyrektorów Marketingu - znamy prelegentów

Kongres Dyrektorów Marketingu - znamy prelegentów

Dodano:   /  Zmieniono: 
(fot. mat. prasowe) 
Wiadomo, kto wystąpi podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu, który pod koniec kwietnia odbędzie się w Sopocie.
Kongres Dyrektorów Marketingu odbędzie w ramach Business Sopot Festival, potrwa od 25 do 29 kwietnia. Organizatorzy zaplanowali prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można wymienić się doświadczeniami oraz poznać najnowsze trendy w marketingu. Według organizatorów, przyjazd zapowiedzieli czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata.

Wśród prelegentów będzie John Domas, dyrektor zarządzający Young & Rubicam Brands w Polsce. W ciągu ostatnich 12 lat Domas zarządzał reklamowymi i mediowymi firmami w Europie i Kanadzie. Zajmował się restrukturyzacją agencji, rekrutacją kadry zarządzającej, utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami, a także wdrażaniem strategii rozwoju na rynkach zagranicznych. Domas pracował m.in. z Danonem, Peugeotem, Citroenem, Canal+ i ING oraz Maspexem Wadowice i Polkomtelem.

Kolejnym gościem będzie Frank Wolfram, od 2000 r. piastujący stanowisko CTO w Syzygy Group w Niemczech. Syzygy jest cyfrową agencją full-service z biurami w Londynie, Frankfurcie, Hamburgu, Warszawie i Nowym Jorku. Agencja pracowała m.in. dla AVIS, Chanel, Daimlera, Jägermeistera, Mazdy i Telefoniki O2. Wolfram był dyrektorem technicznym cyfrowej agencji United Media. Wcześniej, jako niezależny konsultant oprogramowania, przez ponad pięć lat doradzał firmom z Niemiec, Austrii i Szwajcarii w obszarze nowych technologii.

Na kongresie wystąpi także Paul Papadimitriou, wiceprezes i główny analityk Constellation Research w Wielkie Brytanii. Zajmuje się analizą innowacji przez pryzmat zachowań konsumentów oraz badaniem mediów cyfrowych i ich wpływu na sposób komunikacji marki z jednostkami i redefinicję norm społecznych poprzez nowe technologie. Koncentruje się na technologiach mobilnych i społecznościowych.

Na kongresie poruszany zostanie temat marketingu cyfrowego i tzw. social loyalty. Temat przedstawi Benjamin Ruschin, Digital Head firmy Straberger Conversation. To jedna z wiodących firm konsultingowych w obszarze marketingu w Austrii, specjalizująca się w Social & Mobile CRM oraz Marketingu. Ruschin jest członkiem zarządu Austrian Dialog Marketing Association (DMVÖ), kieruje społecznością marketerów "Marketing Natives". Wcześniej zajmował stanowiska w IBM w Wielkiej Brytanii, UBS AG i Yasssu.com, gdzie wprowadzał i rozwijał nowe technologie, takie jak 3D Web.

David Schwieler, szef działu Digital oraz członek zarządu INGO sthlm, wystąpi w sekcji tematycznej dotyczącej SoLoMo. Schwieler odpowiada za cyfrową ofertę firmy. Tworzy strategie internetowe, strategie mediów społecznościowych, a także cyfrowe kampanie marketingowe. Od 3 lat jest związany z siecią WPP – Grey Stockholm oraz INGO. Pracował m.in. dla Manpower Vera &John, P&G, Renault, IBM i Motoroli. Założył i przez 3 lata zarządzał firmą Remotion New design, obsługując m.in. PAF, IKEA i ICE. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska w Starsky Digital industries, Leo Burnett Interactive oraz Projector New Media. Schwieler jest wykładowcą w Berghs School of Communication – szkole, która zdobyła tytuł najbardziej kreatywnej na świecie.

W tej samej sekcji tematycznej będzie się wypowiadał Alemsah Ozturk, Chief Happiness Officer w agencji 41? 29!. Karierę zawodową rozpoczął jako dyrektor artystyczny, tworzył strony internetowe dla marek. Szybko został uznany za jeden z największych talentów w Turcji i w wieku 24 lat został najmłodszym dyrektorem kreatywnym w kraju. W 2007 roku założył 41? 29!, cyfrową agencję marketingową, która zdobyła więcej niż 70 nagród w ciągu 5 lat za projekty innowacyjne. W 2010 roku założył firmę zajmującą się grami społecznościowymi, agencję zakupu mediów cyfrowych oraz Grupanya – startup zakupów społecznościowych. Jego prace były nominowane w Cannes, Golden Drums i New York Festivals.

Program kongresu dostępny jest na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Na imprezie wyłonieni zostaną laureaci konkursu "Dyrektor Marketingu Roku 2011".

zew