Codziennie samoloty OLT Express będą latać z Warszawy do: Londynu-Gatwick, Kolonii/Bonn, Brukseli, Stuttgartu, Hamburga, Amsterdamu i Memmingen. Trzy razy w tygodniu będzie można polecieć z Warszawy do: Paryża-Orly, Mediolanu, Frankfurtu-Hahn (we wtorki, czwartki, niedziele), Lyonu (poniedziałki, wtorki, czwartki), Rzymu-Fiumicino (poniedziałki, środy, piątki) oraz Goeteborga (środy, piątki i niedziele).
Dwa razy w tygodniu realizowane będą natomiast połączenia do Wenecji i Saarbrucken (poniedziałki i piątki) oraz do Werony i Munster/Osnabruck (środy, soboty). Regularne rejsy zagraniczne z Warszawy mają być wykonywane samolotami Airbus 320, zabierającymi na pokład do 180 pasażerów. Bilety są już dostępne w sprzedaży w cenie od 149 zł. Połączenia ruszają od 29 października.
OLT Express rozpoczął swoją działalność od początku kwietnia. Linia obecnie oferuje rejsy na 27 połączeniach krajowych, latając do 10 miast: Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia, do Poznania, Łodzi, Katowic, Szczecina, Rzeszowa i Bydgoszczy. Przewoźnik uruchomi również rejsy z Rzeszowa do: Paryża, Rzymu, Oslo, Amsterdamu, Hamburga, Dortmundu i Memmingen oraz z Łodzi do: Paryża, Barcelony, Rzymu, Edynburga i Frankfurtu-Hahn.
OLT Express powstał w 2011 roku w wyniku przejęcia przez fundusz kapitałowy Amber Gold większościowych udziałów w dwóch polskich liniach lotniczych: OLT Jetair oraz Yes Airways. OLT Jetair była linią lotniczą oferującą loty krajowe i zagraniczne przy wykorzystaniu samolotów turbośmigłowych o regionalnym zasięgu. Yes Airways była wcześniej linią czarterową, wykorzystującą samoloty typu Airbus A320.is, PAP