- Przede wszystkim zmieniło się wnętrze sklepu, jest nowa aranżacja i kolorystyka - mówił dyrektor ds. handlu detalicznego Lotos Paliwa SA, Piotr Mischker. Na stacji jest dostępny bezpłatny, bezprzewodowy internet oraz stanowisko tankowania dla osób niepełnosprawnych.
Mischker poinformował, że w ciągu dwóch lat spółka "chce dostosować do nowego wizerunku 190 stacji w całym kraju". W pierwszej kolejności wygląd mają zmienić stacje w dużych aglomeracjach. Do końca tego roku taki rebranding (odświeżenie wizerunku) przejdzie ok. 20 stacji paliw. Mischker dodał, że w tym roku spółka planuje otworzyć ponad 60 stacji. W ubiegłym roku otwarto 63 stacje.
- Spółka wraz ze zmianą wizerunku liczy na wzrost zysków ze sprzedaży towarzyszącej paliwom. Wszystko, co się robi dla podniesienia jakości, ma przybliżyć firmę do klienta – mówił prezes Grupy Lotos SA, Paweł Olechnowicz.
W styczniu 2012 r. minęło szesnaście lat od powołania spółki Lotos Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 366 stacji, w miastach i przy trasach przelotowych. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach i drogach ekspresowych w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych (MOP). Aktualnie Lotos Paliwa zarządza siecią 11 MOP-ów, zlokalizowanych przy autostradach A1, A2, A4 i A6 i drodze ekspresowej S3.
zew, PAP