Kampania prowadzona przez ARR obejmie takie rynki jak: Rosja, Niemcy, Chiny, Francja, Ukraina oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Działania promocyjne objęte projektem, przeznaczone są dla przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w sektorze przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty; jak również w dla producentów: serów, soków owocowo-warzywnych, produktów zbożowych, wyrobów ciastkarskich, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, win owocowych, piwa oraz innych napojów fermentowanych.
Ze względu na specyfikę działania promocyjne podzielone zostały na dwie grupy. Pierwsza („A") polega na kompleksowej organizacji udziału przedsiębiorców w imprezach targowych oraz na organizacji szkoleń i misji gospodarczych. Druga („B”) - to działania promujące polskie specjały żywnościowe poprzez przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży. Przewidziane jest szerokie rozpowszechnianie tych informacji m.in. poprzez konferencje dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyty studyjne dziennikarzy zagranicznych mediów branżowych.
- Realizując program promocji polskich specjalności żywnościowych, ARR wykorzysta swoje doświadczenia zdobyte w poprzednich latach podczas promocji polskiej żywności na największych światowych imprezach targowo-wystawienniczych, a także w ramach kampanii finansowanych z Funduszy Promocji oraz niektórych zadań przewidzianych w ramach realizacji Wspólnej Polityki Rolnej - zapewniła rzeczniczka.mp, pap