McDonald’s niechętnie wprowadza zmiany do swojego menu. Według analityków to właśnie dlatego w ostatnim miesiącu zaliczył spadek sprzedaży w USA.
Amerykanie chętnie korzystają z nowych ofert i promocji. Tymczasem menu sieci McDonald’s rzadko ulega zmianom.
Być może sieciówka zaczyna nudzić się Amerykanom, bo w ostatnim miesiącu firma po raz pierwszy od 9 lat poinformowała o spadku sprzedaży. Władze w firmie zastanawiają się, jak zwiększyć sprzedaż. Mówi się, że do menu zostaną prowadzone nowe, pełnowartościowe potrawy.
eb, onet.pl
Być może sieciówka zaczyna nudzić się Amerykanom, bo w ostatnim miesiącu firma po raz pierwszy od 9 lat poinformowała o spadku sprzedaży. Władze w firmie zastanawiają się, jak zwiększyć sprzedaż. Mówi się, że do menu zostaną prowadzone nowe, pełnowartościowe potrawy.
eb, onet.pl