Portugalska firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem .min. sieci dyskontów Biedronka,liczy, że do 2016 roku będzie notowała systematyczny wzrost sprzedaży rocznej.
Do wzrostu, zdaniem właścicieli firmy, przyczynią się do tego inwestycje wartości 2,5 mld euro, w znacznej mierze przeznaczone na ekspansję działalności w Polsce – podała spółka.
W prezentacji dla inwestorów firma powiedziała, że wzrost sprzedaży napędzany będzie dzięki wynikom polskiej sieci Biedronka. Spółka planuje w najbliższych trzech latach otworzyć co najmniej 150 sklepów w Kolumbii – nowym dla Jeronimo Martins rynku, na który firma ma wejść w przyszłym roku. Inwestycje z tym związane w trzyletnim okresie mają wynieść 400 mln euro, z czego 100 mln zostanie zainwestowanych już w przyszłym roku w otwarcie pierwszych 30, 40 sklepów.
eb, onet.pl
W prezentacji dla inwestorów firma powiedziała, że wzrost sprzedaży napędzany będzie dzięki wynikom polskiej sieci Biedronka. Spółka planuje w najbliższych trzech latach otworzyć co najmniej 150 sklepów w Kolumbii – nowym dla Jeronimo Martins rynku, na który firma ma wejść w przyszłym roku. Inwestycje z tym związane w trzyletnim okresie mają wynieść 400 mln euro, z czego 100 mln zostanie zainwestowanych już w przyszłym roku w otwarcie pierwszych 30, 40 sklepów.
eb, onet.pl