Amerykański koncern Discovery Communications kupi od francuskiego TF1 20 proc. udziałów Eurosportu. Transakcja będzie kosztować ponad 222 mln dolarów - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Do grupy Eurosport należą: Eurosport International i Eurosport France. Discovery Communications zyskała też możliwość dokupienia w ciągu dwóch lat kolejnych 31 proc udziałów w Eurosporcie.
- Eurosport ma dużo łatwiejszy do zarządzania wachlarz praw sportowych niż amerykańscy nadawcy - podkreślił prezes Discovery Communications David Zaslav. Jak zaznaczył kanały Eurosportu docierają do 130 mln widzów, podczas gdy w USA z płatnej telewizji korzysta 114 mln gospodarstw domowych.
ja, wirtualnemedia.pl
- Eurosport ma dużo łatwiejszy do zarządzania wachlarz praw sportowych niż amerykańscy nadawcy - podkreślił prezes Discovery Communications David Zaslav. Jak zaznaczył kanały Eurosportu docierają do 130 mln widzów, podczas gdy w USA z płatnej telewizji korzysta 114 mln gospodarstw domowych.
ja, wirtualnemedia.pl