Syn Davida i Victorii Beckhamów Romeo wystąpił w kampanii reklamowej nowej kolekcji Burberry.
Media spekulują, ile pieniędzy zarobił 10-latek. To jego pierwszy kontrakt reklamowy, ale źródła donoszą, że Burberry zapłaciło mu milion dolarów. Wiadomości tych nie potwierdza dom mody. Podkreśla, że nigdy nie rozmawia publicznie o pieniądzach.
- Ten mały naprawdę ukradł show - zachwyca się 10-latkiem Christopher Bailey, dyrektor kreatywny Burberry, który go zatrudnił. - Podchodził do pracy z radością i dzięki temu zdjęcia odzwierciedlają optymistycznego ducha kolekcji - dodał.
eb,
- Ten mały naprawdę ukradł show - zachwyca się 10-latkiem Christopher Bailey, dyrektor kreatywny Burberry, który go zatrudnił. - Podchodził do pracy z radością i dzięki temu zdjęcia odzwierciedlają optymistycznego ducha kolekcji - dodał.
eb,
![Romeo Beckham In The New Burberry Spring/Summer 2013 Campaign](https://img.wprost.pl/_i/player-ratio.png)