Foodpanda.pl podbije polski rynek?

Foodpanda.pl podbije polski rynek?

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. materiały prasowe
Foodpanda.pl to jeden z liderów wśród globalnych spółek wyspecjalizowanych w zamawianiu jedzenia przez Internet. Firma rozpoczęła działalność w Warszawie z ofertą ponad 200 restauracji. Spółka planuje uruchomić swoją usługę także w kolejnych miastach w Polsce.
„Foodpanda.pl ma zasięg globalny i aspiracje na zdobycie pozycji lidera w Polsce. Potwierdzeniem naszych planów są największa dynamika zwiększania portfolio restauracji oraz już druga pozycja na warszawskim rynku zamówień jedzenia przez Internet” – powiedział Tomasz Danis, Dyrektor Zarządzający Rocket Internet Polska.   

Serwis posiada w ofercie ponad 200 restauracji, w tym zarówno jedzenie dla wymagających klientów jak i tradycyjne - sieciowe.   

„Od kilku miesięcy trwały przygotowania do uruchomienia platformy Foodpanda.pl. Nawiązywanie współpracy z partnerami – restauracjami - przebiega powyżej naszych oczekiwań, a korzyści dla obu stron są widoczne od pierwszych dni funkcjonowania. Restauracje generują wyższe przychody, klienci otrzymują coraz szerszy wachlarz kulinarnych możliwości, a my z powodzeniem rozwijamy nasz biznes” – powiedział Piotr Łagowski, Foodpanda Polska.    

Wyraźna zmiana zachowań konsumenckich Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po zakupy w Internecie, sprawia, że Spółka optymistycznie patrzy w przyszłość. Dlatego w najbliższym czasie Foodpanda.pl będzie także w innych miastach w Polsce.  

Firma działa już na 4 kontynentach w ponad 20 krajach m.in. w Tajlandii, Kolumbii, Indiach czy Rosji -  foodpanda.com (wersja azjatycka), hellofood.com (wersja afrykańska), pidiendo.com (wersja latynoska).