Biedronka zmieniła sklepy. Teraz liczy na zyski

Biedronka zmieniła sklepy. Teraz liczy na zyski

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. biedronka.pl 
Dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka Tomasz Suchański zapowiedział rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że Biedronka liczy na zyski w 2013 roku. - Całkowita sprzedaż z pewnością mocno wzrośnie, na pewno będzie to wzrost dwucyfrowy, chociażby dlatego, że planujemy w tym roku otworzyć ponad 250 nowych sklepów – mówi.
Biedronka sygnalizowała, że ubiegły rok był dla niej trudny. - Mimo wielu trudnych wyzwań, nasza sprzedaż całkowita w ubiegłym roku wzrosła o 18 proc., zaś sprzedaż LFL o 6,4 proc. Są to wyniki, jakimi nie może się pochwalić żaden inny gracz na rynku – powiedział Suchański. Zaznaczył, ze w 2012 roku Biedronka przeszła wiele zmian.

- Musimy wziąć pod uwagę fakt, że w 2012 r. całkowicie zmieniliśmy naszą firmę - nowa komunikacja, nowy układ wewnętrzny naszych sklepów, zmiana ich wizualizacji, skupienie się na produktach świeżych - warzywa, owoce, ryby, mięso. Każdy z naszych sklepów był zamknięty w ubiegłym roku przez 2-3 dni, aż 1,7 tys. sklepów zostało odnowionych – powiedział.

Eb, portalspozywczy.pl