Najnowszą produkcję City Interactive - "Snajper2", w ciągu kilku pierwszych dni po premierze, kupiło 90 tys. fanów - podaje portal ekonomia24.pl.
Pod koniec poniedziałkowej sesji notowania City Interactive spadały o 3,95 proc. do 26,27 zł. Wpływ na kurs akcji mogły mieć słabe recenzje dotyczące gry "Snajper2", która zadebiutowała 12 marca.
W opinii krytyków gra jest niedopracowana technicznie i trafiła na rynek za wcześnie.
Według serwisu internetowego GfK Chart-Track w Wielkiej Brytanii "Snajper2" zajmował czwarte miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się gier w poprzednim tygodniu.
"Sniper 2" dużo gorzej wypadł na Steam, największej na świecie platformie sprzedającej gry w postaci cyfrowej. Zajmował w rankingu 23 pozycję.
ja, ekonomia24.pl
W opinii krytyków gra jest niedopracowana technicznie i trafiła na rynek za wcześnie.
Według serwisu internetowego GfK Chart-Track w Wielkiej Brytanii "Snajper2" zajmował czwarte miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się gier w poprzednim tygodniu.
"Sniper 2" dużo gorzej wypadł na Steam, największej na świecie platformie sprzedającej gry w postaci cyfrowej. Zajmował w rankingu 23 pozycję.
ja, ekonomia24.pl