Beata Mońka, wiceprezes firmy NC+ odpowiedzialna m.in. za komunikację, pożegna się ze stanowiskiem - to efekt złego przyjęcia oferty platformy cyfrowej powstałej z połączenia telewizji N i Cyfry + przez klientów.
"Wspólnie z Beatą Mońką zgodziliśmy się, że rozstanie się z firmą NC+ w trybie natychmiastowym. Decyzja ta jest efektem różnicy zdań na temat przyjętej strategii firmy oraz jej komunikacji" - czytamy w komunikacie, na który powołują się Wirtualne Media.
Użytkownicy NC+ skarżą się, że nowa platforma telewizyjna oferuje im drogie i źle dobrane pakiety. Ponadto klienci mają problem w skontaktowaniu się z konsultantami NC+. Na Facebooku powstała nawet strona Anty NC+ skupiająca niezadowolonych klientów przekazujących sobie rady na temat tego, jak zerwać umowę z firmą. Skargi na NC+ trafiają też do UOKiK.
arb, wirtualnemedia.pl
Użytkownicy NC+ skarżą się, że nowa platforma telewizyjna oferuje im drogie i źle dobrane pakiety. Ponadto klienci mają problem w skontaktowaniu się z konsultantami NC+. Na Facebooku powstała nawet strona Anty NC+ skupiająca niezadowolonych klientów przekazujących sobie rady na temat tego, jak zerwać umowę z firmą. Skargi na NC+ trafiają też do UOKiK.
arb, wirtualnemedia.pl