Klienci się skarżą, wiceprezes nC+ traci pracę

Klienci się skarżą, wiceprezes nC+ traci pracę

Dodano:   /  Zmieniono: 
Klienci nie są zadowoleni z oferty NC+ (fot. sxc.hu) Źródło:FreeImages.com
Beata Mońka, wiceprezes firmy NC+ odpowiedzialna m.in. za komunikację, pożegna się ze stanowiskiem - to efekt złego przyjęcia oferty platformy cyfrowej powstałej z połączenia telewizji N i Cyfry + przez klientów.
"Wspólnie z Beatą Mońką zgodziliśmy się, że rozstanie się z firmą NC+ w trybie natychmiastowym. Decyzja ta jest efektem różnicy zdań na temat przyjętej strategii firmy oraz jej komunikacji" - czytamy w komunikacie, na który powołują się Wirtualne Media.

Użytkownicy NC+ skarżą się, że nowa platforma telewizyjna oferuje im drogie i źle dobrane pakiety. Ponadto klienci mają problem w skontaktowaniu się z konsultantami NC+. Na Facebooku powstała nawet strona Anty NC+ skupiająca niezadowolonych klientów przekazujących sobie rady na temat tego, jak zerwać umowę z firmą. Skargi na NC+ trafiają też do UOKiK.

arb, wirtualnemedia.pl