NC+ przeprasza klientów

NC+ przeprasza klientów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Prezes NC+ przyznaje się do błędów (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Prezes platformy NC+, powstałej z połączenia platform cyfrowych N i Cyfry+, przeprosił klientów za skutki wprowadzenia przez nową firmę "zbyt wielu zmian naraz". Julien Verley przyznał w rozmowie z "Rzeczpospolitą", że jednoczesne tworzenie nowej marki, listy programów i pakietów dla widzów połączone z łączeniem dwóch firm doprowadziło do poważnego kryzysu.
Verley obiecuje niezadowolonym z oferty NC+ klientom zmiany. Platforma ma zaproponować nowe, bardziej elastyczne i tańsze pakiety, w cenach od 39 do 119 złotych. Dla widzów zainteresowanych głównie sportem pojawi się pakiet Ekstraklasa. Do każdego pakietu będzie można dokupić kanały filmowe - HBO i Cinemax.

Zaraz po starcie platformy NC+ jej oferta została ostro skrytykowana przez klientów, którzy skarżyli się na zbyt wysokie ceny pakietów, a także zmuszanie dotychczasowych abonentów platform N i Cyfra+ do korzystania z oferty nowej firmy. Klienci skarżyli się też na złą politykę informacyjną spółki. Na Facebooku powstał profil Anty NC+, który obecnie zrzesza ok. 90 tys. osób.

Przeciwko NC+ toczy się też postępowanie wszczęte przez UOKiK - urząd zarzuca spółce jednostronną zmianę ceny i warunków umów z klientami.

arb, "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita"